poniedziałek, 3 czerwca 2013

Nowości w mojej szafie !!!

Witajcie!!!

Jakoś nie mogę się ostatnio ogarnąć z niczym, sama nie wiem dlaczego;/ Ale do was musiałam napisać, obiecałam sobie że nie będę zaniedbywała bloga i tego postanowienia będę się trzymała mocno:) Dlatego choćby się waliło i paliło to post musi być, a dzisiaj będzie o moich nowinkach ciuszkowych:) Dawno nie byłam na prawdziwych, dużych zakupach aż do dzisiaj he he, dzisiaj zajrzałam do lumpeksa w moim miasteczku, w którym nie byłam już kilka miesięcy i kupiłam dwie sukienki i spodenki na lato:) Sukienkę i spodenki pokaże kiedy indziej bo czekają je drobne poprawki, a dziś pokaże zbiór moich nowości z ostatniego miesiąca, nie jest tego dużo ale jak na mój budżet jest całkiem całkiem:)

Biedronkowe baletki dorwałam ostatnio przypadkiem za 30 zł, będą idealne do białych spodni:)


Moja ukochana już maxi spódnica, którą kupiłam w Warszawie w New Yorkerze za 80 zł. 


Moja zdobyć w lumpeksie, którą wyłowiłam jakieś dwa tygodnie temu za 15 zł :) Czeka ją małe cięcie, bo jest jak dla mnie za długa, ale do białych spodni wygląda genialnie.



Kolejna rzecz,
którą przywiozłam z Warszawy neonowa, luźna koszulka za całe 20 zł :)

 I na koniec moja dzisiejsza zdobycz:) Jak już chyba zdążyłyście zauważyć uwielbiam ostatnimi czasy chodzić w długich sukienkach i spódnicach, dlatego nie zastanawiałam się i kupiłam trzecią długą sukienkę :) Za bagatela 20 zł w moim rodzinnym lumpku :P


I to by było na tyle, jeśli chodzi o moje nowości ubraniowe, oczywiście jeszcze jest sukienka i spodenki z dzisiaj, ale je pokaże jak już będą przerobione :) Nie jest tego dużo, ale moja szafa i tak pęka w szwach, więc i tyle to dla niej za dużo :)

Buziaki dla was :*

26 komentarzy:

  1. maxi sukienka i mgiełka w kwiaty przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy:) Też ostatnio pokochałam maxi i poluję na spódnicę w jakimś fajnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już myślę o drugiej, tylko w jakimś pastelowym kolorze :)

      Usuń
  3. też patrzyłam na te baletki, wygodne ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem, bo jeszcze ich nie miałam na moich stópkach :P

      Usuń
  4. slodziaki butki i sukienka , moje faworyty w Twojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. maxi sukienka ma śliczny kolor , sama zastanawiam się nad kupnem takiej ;) A mgiełka jest super lubie takie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie, że wahałam się nad nią i chciałam ją oddać koleżance, ależ bym popełniła błąd :)

      Usuń
  6. Te same buciki chciałam upolować, ale nie było już mojego rozmiaru, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A ja je kupiłam całkiem przypadkowo :)

      Usuń
  7. Maxi :) uwielbiam, i ten neonek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiscie nielubie dlugich sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super ta sukienka!
    tez się czaje na maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mgiełka w kwiaty rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te Twoje wpisy ciuszkowe :))) Na Tobie wszystko wygląda świetnie. Te buty na ostatnim zdjęciu jakie fajne :D Też myślę o takiej maksi sukience- u mnie w lecie sprawdzi się idealnie ;ppp Na moim wiegim brzucholcu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja czarna maxi byłaby idealna na Ciebie, bo jest rozciągliwa :)

      Usuń
  12. neonowa koszulka jest swietna:)
    Zapraszam serdecznie na rozdanie z okazji 1 urodzin bloga:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię długość maxi, mimo że jestem sporo niższa od Ciebie :)
    Świetne zakupy, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zakupy :)
    Wszystko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta bluzka mgiełka - cudowna! ja ostatnio też lubuje sie w SH :D upolowałam spodnie, bluzę i kilka koszulek

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi sie ta neonowa koszulka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. baleriny nieźle trzymają marynarski fason :>

    OdpowiedzUsuń